22 Ekim 2010 Cuma

Havadan Sudan Aşk

Oyun oynarken düşmek gibi bir şey...
Bu kez her yanım kanıyor...
Kanıyor aklım her yalana artık sana dair...
Güzel bir yemekten arda kalan artık gibi hissediyorum kendimi...
Ard arda mutlu günler geçirirken kopmasaydı film...
Geçirmezdi belki yüreğime acıları peşi sıra...

Dilimde bir acılık var susuyorum...
Sana susuyor gönlüm kana kana...
Bir kere işlemiş aşkın kanıma...
Susuyorum ve ayrılık bir telaşla koşuyor bana...
Sana koşmak varken şimdi kalakaldım yalnızlığın ortasında...
Havadan sudan şiirler yazıyorum veda tadında...
Ve daha ne kabahatler işliyor kalemim bir bilsen...
Olur olmaz yayılıyor kağıda mürekkebi...
Yayılıyorum ben de olduğum yere...
Yağmur yağmaya başlıyor sadece yüzüme...
Ayrılığın yüzü yok, benimkini de saklıyor...

Saklanıyor anlayacağın bizden mutluluk...
Bir daha oynamaya cesaretim de yok...
Yaralarımı saracak sen de kayıp...
Kaybolmalıyım ben de artık...
Ararsan en yakın aşk çöplüğündeyim...
Ki araman bile mucize ya gerçi...
Gerçekler cidden acıymış...
Aşk değil mutluluğun kendisi yalanmış... 


Burak Uzun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder